3 Video Karaoke Khas Untuk Peminat...

Lirik Lagu : Todindot Kimaragang

TODINDOT KIMARAGANG

Todindot... Todindot... Todindot... Kimaragang

Oi kinoruangan kou kiawi
Ati oku mintalang
Mongowit dot mikalang
Todindot Kimaragang

Todindot o todindot
Todindot o todindot
Todindot Kimaragang

Lugu mantad sarayo
Noompus dot kandawai
Iso po molot olot
Tanak dot kologiau

Todindot o todindot
Todindot o todindot
Todindot Kimaragang

Ondomo no dikoo
Boros dot gulu-gulu
Kada minsuw dot sarup
Popibiyung biyungon
Popi omos omoson

Todindot o todindot
Todindot o todindot
Todindot Kimaragang

Banar ko tanak kusai
Nopongo ningkokoton
Nunu nopo gompoton
Adapat manalasai

Todindot o todindot
Todindot o todindot
Todindot Kimaragang

Boros di taki tokou
Ong andang ko nosukod
Aratu Id loutan
Sumilliu ko dot pulou

Todindot o todindot
Todindot o todindot
Todindot Kimaragang

Kodung yoku magasu
Oslkal sid patakadan
Onuon ku Id poruukan
Onuon ku id paambaran

Todindot o todindot
Todindot o todindot
Todindot Kimaragang

Raeton om liou di: Dyan
Susunan Muzik: Umbut

25 Pilihan Video Lagu Kadazan Dusun Dari YouTube...

Rabu, 10 Februari 2010

GONG XI FATT CHAI & HAPPY VALENTINE DAY



Hai...

Di ruang yang terbatas ini, saya mengambil kesempatan untuk mengucapkan GONG XI FATT CHAI/SELAMAT TAHUN BARU CINA terutama kepada semua kawan, kenalan, guru dan murid saya dulu serta pengunjung blog ini. Semoga perayaan pada tahun ini (Tahun Harimau-mengikut kalendar Cina) akan membawa lebih banyak kejayaan serta kecapaian dalam segala urusan yang dilakukan. Rujuk http://ms.wikipedia.org/wiki/Hari_Tahun_Baru_Cina untuk maklumat lanjut mengenai perayaan ini.


Harimau melambangkan kekuatan, keberanian serta keazaman yang kuat untuk mendapatkan sesuatu. Saya mengharapkan agar mantan murid2 saya di mana juga berada agar sentiasa mengaplikasikan semangat yang kuat ini untuk berjaya dalam peperiksaan dan kehidupan.


Saya juga mengucapkan Happy Valentine Daz kepada mereka2 yang berkenaan dan yang sewaktu dengannya.

Penghargaan Kepada Pengunjung Blog ini :

TERIMA KASIH ATAS KUNJUNG ANDA KE BLOG INI YANG SAYA ANGGAP SEBAGAI SOKONGAN ANDA KEPADA INDUSTRI SENI MUZIK KITA... SUDI-SUDILAH BERKUNJUNG LAGI. DAPATKAN DAN BELILAH ALBUM (KASET, CD, VCD KARAOKE) SAYA DARIPADA SKYLINE YANG ORI...DYAN